Friday, February 27, 2009

TUNTUTAN BATIN KEHEBATAN LELAKI DAN WANITA

Tinggalkan sejenak perihal politik tanahair,UMNO,PAS,KEADILAN DAN DAP,BN ATAU PUN PAKATAN RAKYAT.

Mari kita santai dengan melihat dari dalam diri kita,jika kita lelaki (suami) adakah kita ini SUAMI TERHEBAT diranjang asmara,jika (Isteri) adakah anda Isteri YANG TERCANGGIH untuk kepuasan diranjang tidur.Renungkan...................................

Bumi ciptaan Allah Taala ini menyimpan khazanah besar untuk anak Adam dan Hawa,setiap pelusuk sudut dimaya pada ini boleh diterjemah tafsirkan untuk kepelbagaian guna,yang kita nak sebut ialah guna untuk SUAMI dan untuk ISTERI.

Senjata asli milik kaum adam ini sememangnya ampuh dan kukuh,tapi sekuat manakah kudrat hanya dengan sepinggan nasi?....Jika pertarungan memerlukan kemuncak yang meransangkan tapi bertahan cuma 5 minit.Tidakkah rasa tercabar jika senyuman yang Isteri berikan cuma sinis saja bukannya tanda kepuasan?....

Begitu juga dengan kaum Hawa,takkan hanya menerima seadanya tanpa memberikan reaksi yang mengkagumkan,jangan mendinginkan yang panas,berikan sokongan yang terrrrrrrhebat kepada suami,agar suami bisa ketagihan dan tak kan mungkin berpaling arah,sejauh mana pelayaran suami,sekuat mana dayunganya,biarkan sama sama terdampar mesra dan kemas bertaut.

Jangan mungkin menyerah kepada keadaan,cari alternatif yang terhebat untuk suami dan isteri,,,,,rahsiaaaaaaa akan terbuka.......yang kendur kembali tegang mengeras seperti teruna muda,ampuh dan padu,kecil bisa membesar,pendek kian menjadi panjang,biar usia memanjat waktu gelora makin teransang.
Bagi sang isteri pula,yang kendur tegang semula,pintu yang semakin mengembang kembali menguncup,anak lima terasa seperti dara remaja,ketat,sempit serta kemutan yang bertali arus,,,,,,,rahsiaaaaaa wanita kembali dara....

Suami puassssss tak terkira,isteri semakin sukaaaaa,nak lagi,nak lagi dan nak lagiiiiiiiii........suami akan terus milik isteri dan isteri kekal milik suami.

Rahsia alam rumahtangga,terbongkar,menanti anda,nak tahu lebih lanjut berchattinglah dengan admin anda..akan dihuraikan semuanya secara percuma.

DAPATKAN PETUA INI DAN TERUSKAN KEHIDUPAN DENGAN KEHEBATAN SEBAGAI SUAMI DAN JUGA ISTERI.PERCUMA



























No comments:

Post a Comment

andainya anda yakin maka anda buatlah ulasan,jika tidak yakin,tak usahlah...