Tuesday, April 21, 2009

AYAHKU KEMBALI KE RAHMATULLAH

Hari ini ayah ku yang amat disayangi oleh kami anak cucu sekeluarga telah dijemput kembali ke Rahmatullah pada jam tepat 12.00 t.malam setelah hampir empat bulan menanggung derita diserang angin akhmar.

Jenazah Allahyarham telah selamat dikebumikan pada jam 11.30 pagi ditanah perkuburan Masjid Sg.Lintang Ulu sedaka Yan.Ramai sanak saudara dan sahabai handai yang turut mengiringi Jenazah sehingga selesai upacara pengkebumian dan talqin yang dibacakan,kepada semua yang hadir menziarahi jenazah allahyarham,saya bagi pihak semua ahli keluarga saya mengucapkan berbanyak-banyak terimakasih.

Terima kasih juga saya ucapkan kepada YAB Dato Sri Azizan Abd.Razak,MB Kedah melalui wakil dan Pegawai Khas beliau Tuan Hj. Che Mee JP yang datang mengunjungi jenazah allahyarham.
Tak lupa juga kepada YB Ustaz Firdaus ahli parlimen Jerai yang sudi menziarah jenazah allahyarham bersama-sama isteri beliau,kepada Yang Berbahagia Dato Abd.Razak Hashim bekas ADUN Guar cempedak,saudara Ikmal yang diwakili oleh Pegawainya,Datuk Suhaimi yang diwakili oleh sdr.mokhtar,sdr.Aziz Din dan adiknya Azham,rakan blogger det guaq,guru-guru dan pegawai kerajaan,rakan-rakan dan anak murid allahyarham,pimpinan politik dari UMNO dan PAS serta semua ahli masyarakat yang sudi hadir menziarahi jenazah allahyarham.Semoga doa dan al-fatehah yang disedekahkan ,Roh nya dicucuri rahmat oleh Allah s.w.t,amin.





No comments:

Post a Comment

andainya anda yakin maka anda buatlah ulasan,jika tidak yakin,tak usahlah...