Monday, February 22, 2010

WAKILRAKYAT PAKATAN RAKYAT TAK ADA DISIPLIN..?

KETUA UMUM PAKATAN RAKYAT ,DSAI dah terasa tak selamat berikutan merudumnya satu persatu YB-YB dari PAKATAN RAKYAT yang dah mula menjadi BEBAS.

PAKATAN RAKYAT tubuhkan Jawatankuasa Disiplin bagi memantau YB YB dalam Pakatan Rakyat dengan R.Sivarasa menjadi Pengerusinya dan anggotai oleh PKR,PAS dan DAP.

Nampak sangatlah kecelaruan dikalangan pakatan mereka,bimbang dan terus bimbang kut-kut ada lagi Wakil Rakyat depa yang lari lagi jadi BEBAS.

Antara tujuan yang DSAI kata ialah supaya Jawatankuasa tersebut dapat membendung sebarang perselisihan faham dikalangan wakil rakyat dalam pakatan rakyat.

Dah jelas dan nyata bahawa kemelut dalam Pakatan Rakyat dah sampai keperingkat Barah yang perlu dikimo segera oleh DSAI,Jika tidak dah pasti PR akan tenggelam dan tiada nafas lagi sebab tu lah mula nak pantau YB YB yang ada dalam PR sekarang ini.

Itulah kesannya bila parti seperti PKR yang bermentorkan DSAI berkawan dengan DAP yang chauvenis kerana nak dan ingin berkuasa sehinggakan menggadaikan kekuatan Ummah serta menjadikan PAS lari dari prinsip perjuangan Islam yang dibawanya.

Satu lagi nampak jelas dah yang DSAI dah hilang sokongan dari orang melayu/Islam,maka mengharaplah kepada DAP bagi menumpang simpati dari puak chauvenis cina ini,tu sebabnya LGE di bela DSAI semau-maunya,hebat apanya LGE jika dibandingkan dengan DATO ZAHRAIN...tapi politik punya pasal semua ok walaupun melayu dipinggirkan.

Orang melayu diharap nampak situasi ini jika masih lagi mau ada melayu di bumi tercinta ini,jangan terpengaruh dengan sandiwara PKR/DAP ,tekatkan keazaman untuk membenamkan PKR/DAP dari lanskap politik malaysia pada PRU13 nanti.








1 comment:

  1. DSAI dok jual melayu dah ni berpakat dengan DAP...Harap-harap jangan la ada melayu yang kena jual.......

    ReplyDelete

andainya anda yakin maka anda buatlah ulasan,jika tidak yakin,tak usahlah...