Thursday, March 17, 2011

HARAPAN YANG MENGHARAP

Kekuatan UMNO/BN semakin hari semakin bertambah dan bercambah, 1malaysia dapat diterjemahkan dan rakyat dah dapat memahami akan maksud dan tujuannya,pemimpin UMNO/BN berkemampuan dan berupaya mendifinasikan dengan perlaksanaannya kepada rakyat dan rakyat pun menerima dengan senanghati,pendek kata gerak kerja UMNO/BN selaku Kerajaan berupaya mengarungi badai dan gelombang kehendak rakyat,rakyat didahulukan pencapaian diutamakan.

Pembangkang pada ketika ini sedang terkedu dengan tindakan dan kelajuan gerak kerja yang diilhamkan oleh PM DSNTAR,apa yang mereka momokan semuanya berjaya ditepis dengan disertakan bukti bahawa kerajaan UMNO/BN tidak hanya bercakap semata-mata sebaliknya melakukan dengan bersungguh-sungguh.Keupayaan Kerajaan UMNO/BN dibawah teraju DSNTAR sukar untuk disaingi oleh mana-mana parti pembangkang,kecelaruan mereka menjadi-jadi bila rakyat semakin hari semakain ramai mengakui yang konsep 1 malaysia diterima ramai.

Dalam situasi kini bolehlah diandaikan bahawa kepimpinan negara telah berjaya mengharungi proses menjana semula kekuatan dalaman disusuli pula semangat menjuarai membela rakyat tanpa mengira kaum,Tranformasi yang dilaksanakan oleh kerajaan UMNO/BN dapat memikat rakyat,ini dapat dilihat apabila UMNO/BN berjaya memenangi hati rakyat disetiap PRK yang diadakan,tiada alasan lagi mengapa rakyat perlu menolak UMNO/BN.Dan pembangkang hampir saja bangkrap idea dan isu pada setiap kali PRK yang diadakan.

Harapan rakyat malaysia adalah harapan dan sejuta impian untuk melihat dan merasai kehidupan dalam negara yang makmur,aman dan bertamaddun,persengketaan pasti membawa padah,jesteru itu wajar setiap rakyat mesti memiliki impian untuk menikmati hidup dibawah payung kerajaan yang sentiasa menjaga dan membela rakyat iaitu UMNO/BN.

1 comment:

  1. agak lama juga aku tak aktifkan blog ini...bukan apa cuma kesuntukan waktu,lagipun siapalah aku nak bertadung dalam dunia bloggers ni...aku hanya suka2 je...

    kepada rakan2 yang semakin aktif tahniah lah...........

    ReplyDelete

andainya anda yakin maka anda buatlah ulasan,jika tidak yakin,tak usahlah...