Sunday, November 30, 2008

Duduk,Diam,Doa,Dapat,Duit

Alhamdulillah syukur kepada Allah,Tuhan pencipta sekelian alam ini,segala puji-pujian kepada junjungan besar Nabi Muhammad s.a.w dan para sahabat serta aulia,tak lupa juga kepada sekelian muslimin dan muslimat semua,semoga sentiasa dirahmati Allah s.w.t.

Dalam menjalankan tanggungjawab sebagai muslimin dan muslimah sebagai hamba Allah,mengerjakan apa yang disuruh dan meninggalkan apa yang dilarang dan solat lima waktu sehari adalah perkara wajib yang menjadi tiang agama dituntut keatas sekelian umat Islam,Kita digalakkan berdoa memohon keampunan daripada Allah s.w.t ,moga-moga apa jua doa kita akan dimakbulkan oleh Allah s.w.t.

Sebagai hamba Allah,kita diberikan akal fikiran untuk melihat,mengkaji dan meneliti sesuatu itu dari pelbagai sudut,baik atau pun buruk,apa yang baik itu dah tentu datang daripada kekuasaan Allah dan yang tidak baik itu datang daripada kelemahan kita,walau apa pun yang kita terima,baik atau buruk,hendaklah kita redha dan bersyukur kepada Allah,kerana kita sedang diuji oleh Allah dalam melayari bahtera kehidupan di dunia ini.

Disepanjang pertemuan dengan ramai dalam majlis majlis taklimat dan penerangan Program Muhabbah ini,banyak perkara yang dapat disimpulkan,antaranya ialah perkongsian pintar,kerja sedikit untungnya banyak,duduk diam doa dapat duit,dan pelbagai perkara menarik yang mencabar pemikiran kita untuk mengesahkan kebenarannya.

Apa yang ingin hendak dikongsikan bersama ialah bagaimana perkongsian pintar itu boleh menghasilkan satu pendapatan yang lumayan dengan kerja sedikit dapat wang yang banyak,dan apakah maknanya duduk diam doa dapat duit.
Duduk Diam Doa Dapat Duit adalah satu cara yang telah difomulakan dengan kaedah untuk memberikan peluang kepada semua muslimin dan muslimat memperolehi pendapatan secara bijaksana dan tersusun,kaedah yang memberikan peluang keemasan ini mampu membebaskan ramai umat Islam yang sebelumnya ragu ragu,kini telah menjadi Jutawan Islam yang senyap.

Berkonsepkan Sumbangan Muhabbah dengan nilaian yang kecil mampu menjadikan setiap penyumbang menerima sumbangan yang besar dengan jangkamasa yang terdekat berjaya menghasilkan sesorang itu bergelar Jutawan.Bayangkan kalau seorang memberikan sumbangan kepada anda RM30 ,dalam tempoh satu hingga lima tahun seramai 20,000 orang memberikan sumbangan kepada anda,berapakah jumlahnya?....RM600,000 nilainya.Itu jika anda bermula dengan hanya satu nama dengan nilai sumbangan hanya RM335.50 saja.Anda berhak membuat sumbangan dengan seberapa banyak sekali pun asalkan anda jujur dan ikhlas serta berniat baik untuk bantu membantu sesama Islam demi membina dan memertabatkan maruah umat Islam.
Jangan bimbang,wang tunai anda tidak diambil,simpan lah wang tunai anda itu dipejabat pos,urusniaga dijalankan dengan cara WANG POS yang telah siap anda tuliskan nama nama orang-orang yang akan menerima sumbangan daripada anda.Syarikat pengendali hanya menguruskan penghantaran sumbangan anda kepada peserta sahaja.

Anda membuat sumbangan dengan satu nama RM335.50 dan jika 10 nama berjumlah RM3,355.00 melayakan anda dalam tempoh terdekat,anda duduk diam doa dan anda akan mendapat duit diantara RM600,000 sehingga RM6,000,000 tanpa berbuat apa-apa.Bukankah ini telah berjaya melahirkan Jutawan senyap muslim?...
Program ini adalah satu realiti yang pasti dan telah berjaya membawa keluar ramai umat Islam daripada belenggu hutang piutang yang akhirnya mereka berjaya dalam kehidupan didunia ini.

Samaada anda akan laksanakan apa yang dicadangkan ini atau tidak,terpulanglah kepada kehendak anda,tetapi anda telah tahu bahawa sebenarnya ada Rahsia bagaimana anda boleh mendapat wang dengan mudah,Jika anda inginkan kejayaan macam umat Islam yang telah berjaya,mulakanlah sekarang.

Hendakkan keterangan lanjut,hubungilah no talifon yang tertera dibawah untuk mendapatkan kepastian,borang borang ada tersedia dan boleh diperolehi,semuanya bergantung atas kehendak anda,anda yang berhak membuat keputusan,Bila anda memberi,anda akan menerima,bila anda menerima jangan lupa memberi. Ingat anda berada dilandasan yang betul jika anda berkata ya,anda akan berjaya,jika tidak,tiada lah.

Banyak lagi rahsia rahsia untuk mendapatkan wang dengan cara yang mudah berkonsepkan muhabbah ini,sesungguhnya umat Islam itu bersaudara,ganjaran besar menunggu anda jika anda bersedia bantu membantu saudara seagama.

Sekian untuk kali ini,TERIMA KASIH

No comments:

Post a Comment

andainya anda yakin maka anda buatlah ulasan,jika tidak yakin,tak usahlah...