Tuesday, April 14, 2009

NAK KUAT NAK HEBAT NAK TUNJUKLAH

Ada lagi sebutan yang diwar warkan oleh DS Anwar PKR,kali ini kabinet bayangan pula dah.

Kalau PM dah sediakan Kabinet Rakyat,rakyat didahulukan,apa lagi nak ada kabinet bayangan.......Bayangan Gurauan ada lah.

Bayangan kehancuran mula ternampak dimata PKR,bilamana rakyat dapat memahami sepenuhnya apa yang diterjemahkan oleh PM DSNTR dengan Kabinet Rakyat dan semua rakyat dapat merasai nikmat serta menteri-menteri turun kebawah merapati rakyat,kesemua masaalah rakyat dapat diselesaikan,pada masa itu menggelupurlah PKR mencari arah.

Kabinet bayangan ni tak payah lah dok menggigau bila matahari dah naik,nak cari salah BN saja,nak pantau menteri kerajaan konon,lebih baik pantau anak anak buah PKR dulu.

Setakat nak buat retorik dan omongan hasutan untuk tujuan pecah belah dan perintah tak usahlah,rakyat nak kehidupan yang aman damai dengan kemakmuran bukan nak dengar celaan dan maki hamun,untuk apa nak tunjuk kekuatan jika rakyat hidup dalam kesengsaraan.

Jika benar nak tunjuk kekuatan dan kehebatan,AMAR MAKRUF NAHI MUNGKAR,mengapa politik menjadi medan pertempuran dengan pecah belah,mengapa bila ayat-ayat suci AlQURAN dipersendakan tidak dibela?...





















No comments:

Post a Comment

andainya anda yakin maka anda buatlah ulasan,jika tidak yakin,tak usahlah...