Thursday, June 25, 2009

UMNO + H one N one = Jangan marah Tok Guru NA....

25-06-2009

Hari ini UMNO Cawangan aku bermesyuarat Agung Tahunan...biasalah aku cuma ada cawangan yang kecil saja,tapi siap dengan sembelih dua ekor kambing,buat kenduri sakan juga. Dua ekor kambing disembelih hasil sumbangan ISHAK BAHARI,salah seorang ahli UMNO Cawangan untuk dibuat kenduri kesyukuran serta mesyuarat Agong UMNO Cawangan.


Ramai juga ahli-ahli UMNO dan pakatan masyarakat kampong yang datang membantu sejak dari awal pagi sehingga selesai kerja masak memasak dan makan tengahari.Doa kesyukuran dibacakan oleh Imam yang dijemput.





Pukul 3.00 petang Mesyuarat dijadualkan bermula,kehadiran ahli cukup ramai,almaklumlah makan kenduri juga.









Ketua UMNO Bahagian Jerai ...YBH.Dato Mohd Suhaimi Hj.Abdullah dan rombongan turut hadir untuk bersama-sama ahli-ahli UMNO Cawangan dalam mesyuarat tersebut.Beliau turut memberikan ucapan dan kata-kata semangat untuk semua ahli-ahli UMNO.


" Menyentuh perihal PAS,PAS lebih mementingkan politik daripada Agama Islam,sebab itu Idea Kerajaan Perpaduan yang di suarakan oleh Presiden PAS telah menyebabkan NA marah sangat,rupa-rupanya NA terkena dengan H1 (HJ.HADI) N1 (NASHAR) hinggakan suruh Nasharuddin masuk UMNO"


(Sebahagian ucapan Dato Mie)

Intipati mesyuarat UMNO Cawangan,banyak juga usul dan cadangan yang dikemukakan,apa yang pasti UMNO Cawangan ini dapat sentuhan dan semangat baru atas kehadiran Dato mie,
Ramai ahli-ahli berharap agar kepimpinan UMNO Bahagian Jerai akan terus melipatgandakan usaha bagi memperkukuhkan jentera parti diperingkat cawangan,perbanyakan program-program kemasyarakatan dan libatkan kesemua cawangan dalam apa jua aktiviti UMNO Bahagian. Tahniah dan syabas kepada Ketua Cawangan ini,sdr.En.Ahmad Osman yang telah berjaya memimpin dan memajukan cawangan dan ahli-ahli UMNO menikmati kesejahteraan hidup dengan usaha yang tak pernah jemu-jemu walaupun terpaksa mengorbankan masa dan wang ringgit demi UMNO,Perjuangan diteruskan.

No comments:

Post a Comment

andainya anda yakin maka anda buatlah ulasan,jika tidak yakin,tak usahlah...