Wednesday, August 12, 2009

UJIAN BERPETIR?????............

Salam buat teman bloggers semua.....tempursakti kembali semula untuk bertempur dimaya ini selepas menerima ujian bertali arus..........namun sehingga kini keadaan masih belum mengizinkan pun digagahi jua untuk meneruskan perjuangan,bak kata orang tua-tua dulu,Patah sayap bertongkat paruh,patah dayung tangan jadi pengayuhnya........he..he..he..

sebenarnya pada satu petang dengan hujan yang turun lebat berselang seli ribut,guruh kilat,petir yang sabung menyabong itu tersambung dengan wayar plug yang tak dicabut,lantaran itu keseluruhan point lampu dipejabat serta sederet bangunan yang bersamaan dengannya terbakar dan tempiasnya cpu dan pc juga turut musnah...maka berehatlah tempursakti buat seketika,bila dah siap cpu di upgrade ...modem stereamix pula didapati terbakar juga,maka dengan berbekalkan notebook orang umah maka di restoran nasi kandaglah tempat aku la ni.

Celah-celah dok merewang cari apa bahan yang nak diterbitkan,detguag pula jemput untuk ke perjumpaan bloggers kedah..............aku tabik kat hang det...demi UMNO hang sanggup berkerja secara sukarela hinggakan terpaksa tinggai pasengin..........adaka pemimpin UMNO buat kerja macam hang agak-agaknya?.............

4 comments:

  1. tak apa..insyaAllah usaha detguaq, tempursakti dan semua rakan-rakan blogger yang sukarela mendapat kejayaan berganda. notebook ccz pun hampir-hampir tak dapat digunakan sebab bateri macam rosak saja..tension juga hari nie..

    ReplyDelete
  2. Hang kena pasang AV regulator dan lightning arrestor

    ReplyDelete
  3. SALAM;

    TAHNIAH...DIATAS KEBANGKITAN !

    LANGIT SUDAH BERUBAH WARNA...LAUTAN SUDAH BERGELORA..KUATKAN TEKAT,BULATKAN NEKAD KITA GEMPUR TALIBARUT BANGSA !

    wassallam

    ReplyDelete
  4. salam semua,
    semangat dan peransang rakan-rakan akan terpikul untuk tempursakti laksanakan,terimakasih

    ReplyDelete

andainya anda yakin maka anda buatlah ulasan,jika tidak yakin,tak usahlah...