Thursday, March 26, 2009

PEMILIHAN MKT UMNO : PERWAKILAN MATANG

Keputusan dah pun di ketahui,TAN SRI MUHYIDDIN YASSIN menang Jawatan Timbalan Presiden UMNO.

Naib-naib Presiden yang menang seperti yang dijangkakan 1) YB DATO SRI DR.AHMAD ZAHID HAMIDI 2) DATO SRI HISHAMUDIN TUN HUSSAIN 3) DATO MOHD.SHAFIE AFDAL.

Majlis Tertinggi terdapat banyak pemimpin dikalangan YB YB yang menang,tak dipertikaikan mereka yang menang itu terdiri daripada mereka yang lantang bersuara di parlimen.

Sebagai rakyat marhaen kita wajar berbangga dengan kemenangan pemimpin-pemimpin tersebut kerana apa yang kita doakan termakbul,kita nakkan pemimpin yang berani,pemimpin yang tidak dicucuk hidung.

Dapat kita simpulkan keputusan Pemilihan MKT UMNO senada dengan kehendak rakyat yang mahukan perubahan,hanya 2.3 kerat saja legasi Pak Lah yang menang MKT yang lain kalah.

Perwakilan UMNO yang datang dari Bahagian Bahagian seluruh negara begitu matang serta memahami kehendak akar umbi UMNO,mesej rakyat dapat difahami dengan jelas serta diterjemahkan melalui undi mereka.Tahniah buat kesemua perwakilan UMNO dalam pemilihan MKT.

Berbeza dengan perwakilan pemuda,ya lah orang muda,masih KANYAQ lagi,masih tak memahami kehendak ahli akar umbi,yang mereka faham RM,sebab tu lah keputusan tak seperti yang diramalkan oleh kebanyakan ahli dan rakyat di akar umbi.Keputusan pemilihan KETUA PEMUDA UMNO amat mengecewakan rakyat dan ahli UMNO di akar umbi,mesej pemuda UMNO akar umbi tidak diterjemahkan oleh perwakilan pemuda dengan sebaik baiknya.

Apa pun sebagai ahli yang sayangkan parti UMNO berpuashati dengan keputusan pemilihan MKT UMNO,WANITA SERTA PUTERI kecuali PEMUDA.
iNGATLAH DAN BERWASPADALAH......BARISAN KEPIMPINAN PEMUDA YANG ADA SEKARANG AKAN MANAMBAHKAN LAGI LIABILITI UMNO kecuali YB RAZALI IBRAHIM yang menang NAIB KETUA PEMUDA.

TAHNIAH untuk Presiden YAB DSR NAJIB,Tim.Presiden YB TS MUHYIDDIN,Naib-naib Presiden YB DS HISHAMUDIN YB DS DR,ZAHID YB DATUK SHAFIE AFDAL dan AHLI MKT yang menang terutamanya YB TAJUDDIN,YB BUNG MUKHTAR,YB DATO FUAD,YB SAIFUDDIN,YB DATO NOH dan lain lain lagi.

Ahli UMNO dan rakyat menanti dengan penuh harapan khidmat yang akan diberikan oleh barisan Kepimpinan baru MKT UMNO ini,jangan mengecewakan lagi harapan akar umbi,kembalikan UMNO sebagai tunjang kekuatan pemerintahan Negara demi AGAMA,BANGSA DAN NEGARA.

No comments:

Post a Comment

andainya anda yakin maka anda buatlah ulasan,jika tidak yakin,tak usahlah...