Saturday, March 28, 2009

PERHIMPUNAN AGONG UMNO : TUN DR.MAHATHIR PEMULIH SEMANGAT

Sedang menghayati ucapan Timbalan Presiden UMNO yang baru Tan Sri Muhyiddin,tiba-tiba skrin memaparkan ketibaan Tun Dr.Mahathir dan Tun Dr.Siti Hasmah,bergema sorakan dalam dewan merdeka mengalu-alaukan kehadiran TUN dan Isteri.

Seperti kata TS Muhyiddin kehadiran Tun membawa makna yang cukup tepat untuk difahami oleh perwakilan UMNO dan seluruh masyarakat melayu.

Tun teramat sayangkan UMNO kehadirannya petanda baik yang Tun akan kembali kepangkuan UMNO .Presiden UMNO Dato seri Najib pasti menjemput Negarawan seperti Tun dan Pak Lah berganding bahu memulihkan kembali UMNO .

Ahli-ahli UMNO yang masih keliru dan terasahati serta yang telah lemah semangat,marilah kita sama-sama bingkas bangun dan kembali bersama-sama Tun Dr.Mahathir membina kembali kekuatan UMNO yang di terajui oleh Presiden baru YAB Dato Seri Najib dan Timbalan Presiden Tan Sri Muhyiddin menyokong dan berpadu sebagai ahli yang setia dengan semangat juang yang tinggi.

Suntikkan semangat Tun akan memulihkan UMNO dan UMNO akan menjadi lebih gagah selepas ini,yang pastinya kehadiran TUN bergandingan dengan PakLah sebagai negarawan membantu DS Najib sebagai Presiden UMNO akan berupaya mengugat isu-isu yang dimainkan pembangkang.

UMNO KAN GAGAH DI NUSANTARA.

No comments:

Post a Comment

andainya anda yakin maka anda buatlah ulasan,jika tidak yakin,tak usahlah...