Wednesday, March 10, 2010

PERTUKARAN EXCO KEDAH: Masuk tak tambah,keluar tak kurang...

                                           DUA EXCO KELUAR DUA DIBAWA MASUK

ADUN PANTAI MERDEKA dan ADUN BAKAR ARANG digugurkan,manakala ADUN AIR HITAM dan ADUN SIDAM dibawa masuk.

Apa yang pasti rombakan exco yang dibuat hanya sekadar memberi laluan kepada ADUN-ADUN PR untuk merasai nikmat menjadi Exco,ianya hanya sekadar memanaskan kerusi empok di Wisma Darulaman untuk tempoh setahun.


Mungkin selepas ini MB Kedah akan umumkan pula rombakan potfolio untuk kesemua exco-exco,dan yang nyata siapa juga yang masuk dan siapa juga yang keluar tak memberikan apa-apa kesan kepada rakyat kedah,rakyat tetap juga macam tu lah.Rakyat di Taman wira tetap juga kena bayar hutang,tak dak diskaun punya,air SADA tetap slow tapi bil rakyat bayar double juga.


Harapan rakyat,kerajaan Kedah yang dipimpin PR mesti dikembalikan kepada UMNO/BN,demi kelangsungan pembelaan kepada rakyat,dulu BN dihentam kerana dituduh zalim,tapi sekarang siapa yang zalim?...........cukup dah kut sepenggal saja bagi kat depa,PRU13 kita ambik balik.

2 comments:

  1. Setuju..letak ADUN baru utk rasa bertuahnya jadi yb..lepas ni kembali jadi rakyat biasa..Agak-agak kita nak calonkan siapa ADUN-ADUN BN yang boleh buat kerja?

    ReplyDelete
  2. Rasanya BN kena masukan muka baru yang bersih serta yang lama yang banyak pengalaman,yang penting yang boleh berkhidmat pada rakyat,jangan jadi macam YB PAS dah la...tak dan sepenggal dah kaya raya dah,siap banglow lagi...dulu sedap ja kata kat pemimpin BN...La depa lagi lebih..

    ReplyDelete

andainya anda yakin maka anda buatlah ulasan,jika tidak yakin,tak usahlah...