Friday, June 12, 2009

kenangan di BUKIT MERAH LAKETOWN RESORT.

Selesai solat jumaat ,kepulangan aku dan anak lelaki ku yang berumur 9 tahun ke rumah disambut dengan senyuman manis oleh isteriku dan dua anak dara sunti ku berserta anak lelali kecil ku berusia 6 tahun,mereka mengajak aku turut serta mengisi baki cuti sekolah untuk dua hari ini.Tanpa banyak songeh aku mengiya saja...dan kami pun bertolaklah ke BUKIT MERAH.


Aku sebenarnya amat malas untuk kemana-mana,seingat aku inilah agaknya julung-julung kali aku berjaya diajak oleh isteriku menemani mereka,kalau tidak jangan harap aku nak ikut,tak tau lah pula pasal apa aku nak mengikut,mungkin banyak kerja aku dah beres kut.





Tepat pukul 3.00 petang kami bertolak dan sampai pukul 4.25 petang dan check in dikaunter hotel pukul 4.30 petang,anak-anak aku cukup happy maklumlah dah dekat nak habis cuti sekolah baru berpeluang menikmati keseronokan bercuti.

Letak bag saja apalagi tangan isteriku ku ditarik oleh anak-anak untuk diajak bermain ditempat-tempat yang mereka minati,aku macam biasalah sekadar tersenyum dan menghulur lah apa yang patut,padaku yang penting depa semua gembira,biarpun hanya di bukit merah.

Mereka bermain hingga magrib,selesai solat kami semua keluar makan-makan dan anak-anak ku sambung lagi aktiviti mereka yang terbantut petang tadi,aku bertemankan laptop melepaklah di wifi cafe mencari ilham kut,dalam hati terasa seronok juga melepak ni,lama dah aku tak melepak ............nanti aku cerita kalau ada apa-apa cerita yang boleh dikongsi bersama dari BUKIT MERAH LAKETOWN RESORT.













No comments:

Post a Comment

andainya anda yakin maka anda buatlah ulasan,jika tidak yakin,tak usahlah...