Tuesday, June 9, 2009

MOBIL MEWAH MAMPU MILIK.............


RAHSIA TERBUKA DIDEPAN MATA,MUDAH UNTUK DIMILIKI,SELESA UNTUK DI NIKMATI .

Kalimat keramat daripada SHAMELIN untuk kesemua orang melayu yang beriltizam dan bercita-cita......

Deretan kemewahan terbuka luas dengan mudah apabila tapak dan plan telah disediakan oleh SHAMELIN.

Sebagai gergasi koperasi kedua terbesar MELAYU,SHAMELIN mahukan semua orang melayu hidup mewah dengan kekayaan serta berjaya memiliki apa jua impian dan idaman dihati tanpa merebut hak orang lain.

Impian pasti menjadi nyata,dengan plan hebat yang disediakan SHAMELIN,orang-orang melayu akan berpeluang dengan mudah dan cepat iaitu 12 minggu saja akan mampu memiliki kereta-kereta mewah yang diminati.

Produk kesihatan dari hasil bumi MALAYSIA dibawakan oleh SHAMELIN untuk menyehat dan memberikan tenaga muda agar kita kembali gagah bagi membina diri,keluarga,agama,bangsa dan negara.

2 comments:

  1. aruah ayah saya ahli, abang ipar saya ahli shamelin dua-dua dah meniggal dunia. dulu pejabat di guaq lani aku tak tau. sahabat aku ada sorang dalam smalelin nama din dari Kg Malau,

    salam kenalan.///

    ReplyDelete
  2. ada buat tuntutan kat shamelin tak?...mana-mana ahli yang meninggal dunia,semua saham dan faedah untuk ahli boleh diwarisi....pejabat diguag tak dak dah...la ni kalau nak berurusan dengan shamelin kena pi ibupejabat shamelin di taman shamelin perkasa dicheras kuala lumpur.cubalah buat tuntutan sebagai pewaris...untuk arwah ada juga khairat kematian...banyak juga tu...

    ReplyDelete

andainya anda yakin maka anda buatlah ulasan,jika tidak yakin,tak usahlah...